Dolar 18,8053
Euro 20,4336
Altın 1.164,91
BİST 5.191,83
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Yozgat 4°C
Hafif Kar Yağışlı
Yozgat
4°C
Hafif Kar Yağışlı
Paz 2°C
Pts 0°C
Sal -2°C
Çar 1°C

Türk Yapımı Korku Oyunu Satışta!

Türk Yapımı Korku Oyunu Satışta!

Heyecanla beklenen kısa ama yoğun atmosferik bir korku deneyimi yaşatan Frightence, Microsoft
Xbox ,Sony Playstation ve Nintendo Switch platformları üzerinden oyun dünyası ile buluştu.
2022’nin en heyecan verici korku oyunlarından biri olması beklenen , Microsoft Xbox One, Xbox
Series X|S, Sony Playstation 4 ve Nintendo oyunu Frightence çıktı. Anlatı ve aksiyonun dengelendiği,
kısa bir deneyim sunan ama her adımda kışkırtıcı olaylarla, tüyler ürpertici ve esrarengiz karakterlerle
dolu bir korku oyunu olan Frightence’ın oyun dünyasına yeni bir soluk getirmesi bekleniyor.
“Kısa ama yoğun , atmosferik bir korku deneyimi yaşatmak”


Microsoft Xbox, Sony Playstation ve Nintendo platformları için birçok oyun yapımcısı ve geliştiricisi
olan Frightence’ın yaratıcı yönetmeni ve yapımcısı Barış Tarımcıoğlu, kısa ve öz olarak nitelediği yeni
oyununun kendisi için ayrı bir önem taşıdığını vurgulayarak şu bilgileri verdi:


“Frightence’ı kısa ve öz olarak nitelendirebiliriz. Daha önce geliştirdiğim 3 farklı korku oyunundan
sonra fark ettim ki bağımsız oyun geliştirmenin gizli tehlikelerle dolu yolculuğunda en önemli unsur
anlatı ve aksiyonu dengelemek. Vizyonumuz ise basitti; kısa ama yoğun ve atmosferik bir korku
deneyimi yaratmak… Etkileşimli unsurları en temelden basit tutmayı ve oyuncuların oluşturmaya
çalıştığımız anlatı konseptine odaklanmasını istedik. Bağımsız korku oyunlarının en büyük tuzağı arka
plan hikayesini fazla uzun yazmaktır. Oyuncular, Triple A oyunlara nispeten daha düşük bütçeli
bağımsız oyun oynadıklarını bildiklerinden bağımsız oyunlarda daha benzersiz, zıt ve ayırt edilebilir bir
deneyim yaşamak istiyorlar. Bu sebeple, Frightence için yaptığımız şey, birçok farklı karakterle çok
katmanlı ve derin bir hikâye yazmak ve oyuncunun bu hikayelere perdenin arasından bakarak
deneyimlemesi için bir olay örgüsü oluşturmak oldu…”


IDXbox ekibinden, Frightence’ın sertifikasyon sürecinde önemli destek


Üç yetenekli geliştiriciden oluşan çekirdek bir ekip tarafından geliştirilen Frightence’ın yapım
süreçlerine de değinen Barış Tarımcıoğlu, “Bağımsız oyun geliştiricilerinin sadece bütçe gibi büyük
engelleri aşmak yanında teknik sorunların üstesinden gelmesi de önem taşıyor. Bununla birlikte Xbox
konsolları için oyun geliştirme süreci oldukça rahat bir süreç; IDXbox ekibi, Frightence’ın sertifikasyon
sürecinde bize karşı son derece sabırlı ve yardımseverdi. Kullandığımız oyun geliştirme motoru Unreal
Engine 4 ,bize vizyonumuzu gerçekleştirmemizde oldukça fayda sağladı” dedi.


Bir oyuncunun hayal gücünü bir korku oyunu ile tetikleyebilmek en büyük ödül


Kısa bir deneyim olmasına rağmen atılan her adımda adrenalin ve heyecanı yüksek, esrarengiz
karakterlerle dolu bir korku oyunu olan Frightence’ın hayal gücünü zorlayacağını da anlatan
Tarımcıoğlu, oyuncunun hayal gücünü bir korku oyunu ile tetikleyebilmenin, bir bağımsız geliştiricinin
bu türde başarabileceği en iyi şey olduğunu ve bunun da Frightence’in geliştiricileri olarak
kendilerinin en büyük ödülü olacağını ifade etti.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.